A+ A A-

CRM

CRM

Elastyczność systemu ułatwia dostosowanie go do najbardziej specyficznych wymagań bez poświęcania dużego czasu i nakładów finansowych. Otwarte środowisko pozwala w łatwy sposób rozbudować system o nowe funkcjonalności. Dzięki temu aplikacja rozwija się wraz z potrzebami przedsiębiorstwa.

Aktualność danych o Klientach (Kontrahentach) pozwala pracownikom działów sprzedaży i marketingu podejmować skuteczne działania w pełni zorientowane na ich potrzeby. Działania handlowe są wspierane przy użyciu aplikacji w trakcie całego cyklu sprzedaży, a to owocuje jego skróceniem. Funkcjonalność raportowo – analityczna umożliwia wykorzystanie informacji zawartych w systemie do przewidywania potrzeb Klientów (Kontrahentów) i wychwytywania pojawiających się okazji biznesowych

 

Informacje podstawowe o CRM:

 

System umożliwia:

 

Segmentację Klientów – działania marketingowe prowadzone są w ściśle wydzielonych grupach odbiorców,

 

Planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych – workflow umożliwia skuteczne realizowanie kampanii wg ustalonych/ narzuconych organizacji planów,

 

Definiowanie przepływów pracy (workflow) między zespołami i grupami,

 

Raportowanie, analizę, weryfikację działań marketingowych,

 

Raportowanie i analizowanie świadczonych usług,

 

Dostęp do danych wg uprawnień zdefiniowanych indywidualnie dla każdego użytkownika,

 

Zarządzanie relacjami  z Klientami istniejącymi i potencjalnymi (utrzymywanie relacji, historia współpracy z Klientami, akcje marketingowe, sprzedażowe, obsługa gwarancji i reklamacji),

 

Zarządzanie procesami handlowymi i dowolnymi obszarami sprzedaży,

 

Zarządzanie kontaktami,

 

Analizowanie i prognozowanie sprzedaży,

 

Szybki dostęp do informacji o produktach, usługach i cennikach poprzez przeglądarkę internetową,

 

Zarządzanie kontaktami i informacjami o Klientach,

 

Zarządzanie bazą wiedzy,

 

Planowanie usług,

 

Identyfikacja Klientów o największym potencjale, poprzez wiązanie danych i identyfikację zależności między nimi,

 

Jest dostępny z poziomu dowolnej, popularnej przeglądarki internetowej i nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania na komputerach użytkowników.

 

 

Konsulting

Podczas wielotniego doświadczenia w projektach realizowanych dla naszych klientów  firma ASMB jesdt wstanie wdrożyć technologię oraz także zoptymalizowac procesy biznesowe, zachodzące w organizacji.

Obieg dokumentów

Każdy poważny przedsiębiorca posiadający minimalne doświadczenie w pracy biurowej czy asdministracyjnej, wie jak wielki wpływ w prawidłowym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa jest obieg dokumentów zwłaszcza w wiekszych przedsiębiorstwach gdzie ilość dokumentów jest bardzo duża sprawia to nie mały kłopot. 

Przedstawiciele firmy ASMB mają rozległe doświadczenie i pomogą pąństwu upożądkować procesy kancelaryjne oraz biurowe - sprawnie zrealizujemy obieg dokumentów w państwa firmie. 

Zaufaj naszemu doświadczeniu - zapraszamy do współpracy. 

 

 

Integracja aplikacji

Elastyczność systemu ułatwia dostosowanie go do najbardziej specyficznych wymagań bez poświęcania dużego czasu i nakładów finansowych. Otwarte środowisko pozwala w łatwy sposób rozbudować system o nowe funkcjonalności. Dzięki temu aplikacja rozwija się wraz z potrzebami przedsiębiorstwa.

Bez tytułu2   

Zaloguj or Zarejestruj

LOG IN